You had me at HELLO!

You read it right.

It’s funny to finally menulis di dalam BLOG sendiri , where eventually i have had all social media sites for sometimes – Facebook, Twitter, LinkedIn , Instagram, Pinterest… but i have never own a BLOG.

So, today, dengan rasminya saya, selaku pemilik , atau pengasas Top2ToeStyliesta Image Consulting, menulis sebagai blogger .  I’m sorry, i have left dunia penulisan ni sejak dari sekolah menengah (yeah, i know , i’ve lost my soul since then, kesian gila kan?). So, kiranya rasa-rasa penulisan saya ni macam tak best… forgive me!

So, agak-agak kenapa tiba-tiba nak menulis ni…

My Mentor. Dr Azizan Osman. Jap, terkesima kejap. Siapa tu?? Korang kenal tak …

Well, yes. 3 hari di Seminar Intensif Jutawan Industri ( IJI Sept 2013 ), telah menyedarkan saya dari lamunan , supaya WAKE UP, just BE YOURSELF, and show to the world! Saya ni dah la jenis penyegan, english takde la terror, tapi semenjak berkerjaya di syarikat-syarikat korporat, biasalah… lidah ni kena biasakan diri mem-bahasakan dalam English. Walaupun kita ni tidaklah pandai mana pun… tapi, confident mesti ada. That’s ME, that’s my PRINCIPLE.

If you are here today, as my first few visitors, WELCOME to TOP2TOESTYLIESTA and THANK YOU!

Di Top2ToeStyliesta page, saya cuba sebaik mungkin memberi value add kepada anda semua. Sebagai seorang Professional Image & Color Consultant, saya sentiasa menerapkan etika sosial dalam apa jua keadaan. Kami komited memberi education kepada semua tentang tingginya nilai imej yang positif, baik secara physical, luaran atau di alam internet.

So, stay tune! This is just a beginning of a new JOURNEY. Stay with me.