[Kelas Fast Track] : Image & Styling Workshop 24 Sept dan 1 Okt 2016

Anda PERLU DAFTAR DAN HADIR ke kelas Fast Track Image & Styling Workshop ini JIKA..

[+] Anda suka bershopping secara online tetapi selalu saja HAMPA apabila anda dapati warna, fabrik dan gaya tidak sesuai dengan anda.

[+] Masih muda , tapi sering DIGELAR atau dipanggil ‘MAKCIK’ oleh orang yang tidak dikenali seperti di pasaraya, di kaunter-kaunter jualan Pusat Membeli Belah..

[+] Suami belikan anda hadiah tudung Naelofa atau Sugarscarf tapi anda masih lagi SETIA dengan TUDUNG BAWAL lama yang dah hampir 5 tahun tak bertukar tu

[+] Ingin belajar cara yang paling mudah untuk BERJIMAT, TETAPI masih boleh BERGAYA (tanpa rasa bersalah)

[+] Cungkil RAHSIA mereka yang sentiasa nampak MUDA,  tidak pula menggunakan bahan terlarang atau berbotox untuk cantik.

[+] Mencari jawapan kepada KEKELIRUAN PERSONALITI GAYA sebenar anda – yang kadangkala romantik, kemudian kasual, tiba-tiba suka kepada gaya dramatik pula

[+] Selalu saja stress bila nak mencari baju dan padanan yang sesuai untuk ke pejabat atau hadiri majlis. End up pakai baju yang sama, sama, sama sahaja…

Nahh…serius, banyak yang anda boleh pelajari dan praktikkan serta merta bila anda keluar sebagai peserta program saya nanti!

Bukan sahaja Fast Track tetapi ‘content’ yang sangat padat dengan STRATEGI, TIPS, TEKNIK, FORMULA yang saya ‘reinvent’ dan permudahkan lagi hasil dari pembelajaran di luar negara dan rujukan selama beberapa tahun ini.

Bayangkan anda cuma bayar serendah RM300* jika dibandingkan pelaburan saya sebanyak RM100k untuk segenggam ilmu! Ya, seratus ribu untuk mempelajari dan berkongsi semula ilmu yang saya sendiri teruja untuk share dengan semua. Tentunya berbaloi-baloi untuk belajar , betul tak ? Saya pun nak juga tengok peserta saya cantik berseri-seri!

Kelas ini akan berikan anda pendekatan sistematik (dari mula modul analisis sampai bab suai padan untuk bershopping)

… Sampai anda rasa senang saja sebenarnya nak bershopping, suai padan dan bergaya! (Husband pun dah mula tertanya-tanya, projek apa yang you all buat ni..  Asyik-asyik keluar nama Puan Emi… Puan Emi kata jangan pilih warna tu, Puan Emi kata guna cara ni… Ehem, ehem almaklumlah dah pandai memilih!)

2

Saya akan menemui anda di 2 lokasi

Empire Tower, Subang Jaya pada Sabtu , 24hb September atau Equatorial Melaka , 1hb Oktober nanti!

Harga ditawarkan adalah berdasarkan lokasi program juga jika di hotel, makan tengahari akan disediakan (pakej). Sila rujuk ruang ‘PENDAFTARAN’ di atas poster untuk mendapatkan maklumat lanjut.

3

 

3 Modul UTAMA yang anda akan pelajari dan praktikkan apabila program berakhir nanti

This slideshow requires JavaScript.

 

Seperti yang saya katakan tadi, infonya MEMANG PADAT!

Tetapi , saya juga tidak sesekali mengesyorkan kepada anda untuk mendaftarkan diri , JIKA ANDA RASAKAN…

[+] Anda tidak suka belajar , dan TIADA MASA  untuk ‘meng-improvekan diri sendiri’

[+] Pelaburan untuk ILMU itu bukan satu keperluan , malah tidak penting

[+] Anda sudahpun berjaya dan cukup bergaya , dan TAK PERLUKAN KONSULTAN seperti saya untuk mengajar

[+] Suka bershopping dan RELA MEMBAZIR (satu kepuasan , katanya!)

[+] Tak kisah NAMPAK TUA, pendapat orang lain itu ibarat masuk telinga kanan, keluar telinga kiri

[+] Anda boleh dapat YURAN PENDAFTARAN yang lebih MURAH (belajar dari konsultan yang ditauliahkan di peringkat tempatan sahaja) . Tepuk dada tanya selera.

[+] Anda tidak pentingkan IMEJ , dan bagaimana anda harus tampil di khalayak ramai – ikut hati nak pakai apa sahaja.

Jom kenali PERUNDING IMEJ , ETIKET DAN WARNA PROFESIONAL anda, Puan Emi Idura ..

LOST IN STOCKHOLM-2.png

Sedikit latarbelakang mengenai beliau..

Screen Shot 2016-09-15 at 3.57.27 PM.png

OKAY, OKAY.. TEMUI SAYA NANTI DI PROGRAM WORKSHOP TU YA!

DAH, JANGAN LUPA DAFTAR SEGERA ! KLIK KLIK ..SAYA NAK DAFTAR JUGA!

Screen Shot 2016-09-15 at 4.04.54 PM.png